Προσπαθώ να βρω μια λέξη

 



Προσπαθώ να βρω μια λέξη

τώρα που ο αέρας μόνο μοναξιά φέρνει

από το ανοιχτό παράθυρο.

Μια λέξη

που να περικλείει όσα έζησα μαζί σου

που να χωρά όλη τη διαδρομή που περπάτησα πλάι σου.

Αγάπη;

Έρωτας;

Δεν ξέρω.

Όλα είναι τόσο μπερδεμένα στο μυαλό μου.

Σε ένα χάος στριφογυρίζω.

Πέφτω.

Χάνομαι.

Το σώμα μουδιάζει.

Η σκέψη σκορπά

και δε μπορώ να βρω μια λέξη

την κατάλληλη, τη σωστή

και όχι την πρώτη που μού έρχεται στο μυαλό για να ξεμπερδεύω.

Πονώ κι αντιστέκομαι.

Αντιστέκομαι στη λέξη έρωτας.

Όπως και στην αγάπη.

Τις διαψεύδει η πραγματικότητα που ζω.

Όσα συμβαίνουν μέσα μου, γύρω μου.

Κι ας τις υπερασπίστηκα

όχι με λόγια μα με πράξεις.

Κι ας τίμησα με θυσίες

όσα πίστευα πως εμπεριέχουν αυτές οι δύο έννοιες: μάχη, προσπάθεια, υποχωρήσεις, ανοχή, συμβιβασμοί…

ιδού τα συστατικά τους.

Έδωσα μάχες για εσένα.

Πάλεψα.

Μάτωσα.

Κι αν πολλές φορές ένιωσα

τα κόκκαλα να σπάνε

τον εγωισμό να συνθλίβεται

την αξιοπρέπεια να κατρακυλά

ποτέ δε σκέφτηκα να εγκαταλείψω.

Και δεν εγκατέλειψα.

Προσπάθησα για εσένα.

Μέχρι το τέλος προσπαθούσα

να φανώ αντάξιος του «μαζί»

να μην το πληγώσω

να μην το προδώσω

να το κρατήσω ζωντανό.

Κι ίσως μέσα στη μάχη

πάνω στην προσπάθεια

να έκανα λάθη

μα ήμουν πεπεισμένος πως η προσπάθεια μετράει και ανταμείβεται

πάντα.

Και τις στιγμές που το σχοινί

τεντωνόταν επικίνδυνα

υποχωρούσα.

Έκανα πίσω.

Για χάρη σου.

Για να μην νιώσεις φόβο, απειλή

πως κινδυνεύουμε και τρομάξεις.

Ίσως, μέσα μου, βαθιά

να προσπαθούσα να νικήσω το δικό μου φόβο ή να γνώριζα την αλήθεια

και ας μην την παραδεχόμουν:

πως αν έφτανε το τέλος

μαζί με το σχοινί

θα έσπαγα εγώ

όχι εσύ.

Κι έτσι, από έρωτα ή φόβο

έδινα χρόνο, ευκαιρίες.

Και στους δυο μας.

Και πάντα πιανόμουν από το τίποτα

μια λέξη, ένα φιλί, ένα άγγιγμα

και δημιουργούσα κάτι.

Και τα λάθη σου τα αντιμετώπιζα με ανοχή, με κατανόηση.

Και τις στιγμές που η καρδιά ξεσπάθωνε

και απαιτούσε όσα πίστευε ότι της άξιζαν

έβρισκα τον τρόπο να την καθησυχάζω

να γλυκαίνω την αδικία

να τη συμβιβάζω με τη λογική.

Συμβιβαζόμουν κι εγώ.

Για το «μαζί», για «εμάς», για εσένα, για εμένα, από έρωτα ή φόβο.

Όποιο κι αν ήταν το κίνητρο

το αποτέλεσμα μετράει. 

Σχόλια

  1. Δεν έχω λόγια... άνοιγμα ψυχής, κατάθεση έρωτα... Χάρη, πόσο εύστοχα ντύνεις με λόγια συναισθήματα που τόσο δύσκολα που εκφράζονται! Για άλλη μια φορά... έγραψες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις